Reklamační protokol

Pro reklamaci zboží prosím využijte přiložený formulář níže a zašlete nám jej spolu s fotografiemi na email eshop@snabytek.cz . 


V případě poškození:
- Protokol
- Foto balení(krabice), tak aby bylo patrné případné poškození obalu.
- Foto poškozeného výrobku.
- Foto návodu s označeným dílem, který chybí nebo vykazuje závadu.

V případě chybějícího dílu nebo dílu který vykazuje závadu:
- Protokol 
- Foto návodu s označeným dílem, který chybí.


Pamatujte. Čím více podkladů nám dodáte tím rychleji dokážeme identifikovat vadu a řešit tak efektivněji vaši reklamaci.  

Při reklamaci nábytku nesmí být tento nábytek namontován nebo sestaven!! V Opačném případě bude reklamace automaticky zamítnuta.

Reklamaci zboží, které má oficiální servis není nutno zaslat k nám. Stačí vyhledat autorizovaný servis v místě bydliště a spotřebič zde odnést. Větší spotřebiče, například vestavé trouby mají zajištěn servisního technika, který přijede přímo k Vám, není tedy nutno spotřebiče nosit do servisu.

Zboží bez našeho vědomí nikdy nezasílejte. Než případně zboží fyzicky zašlete ,tak nás prosím kontaktujte, abychom předešli zbytečným průtahům v reklamačním řízení. Děkujeme

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.