PŘEPRAVNÍ PODMÍNKY:
Cena přepravy zboží se účtuje dle specifikace balení:
1) Klasický balík DPD nepřesahující hmotnost 30kg a nepřevyšující délku 175cm a obvodovou délku 300cm ( (2x šířka + 2x výška + 1x délka), pouze v rámci ČR a SK.
a) Doprava ZDARMA pro všechny naše zákazníky u vybraných výrobků a nebo při nákupu nad 9.000 Kč vč. DPH
b) Cena přepravy klasický balík pro ČR je v rozmězí 99-299 Kč vč. DPH a pro SK 499 Kč vč. DPH (na SK nezasíláme na dobírku, pouze platby uhrazené předem). Přesná cena dopravy Vám bude automaticky generována dle váhy produktů v košíku.
2) Zboží nadrozměrné velikosti GEIS (nad 30Kg) a balíky na SLOVENSKO
a) Základní cena přepravy pro ČR je v rozmězí 249-1250 Kč vč. DPH a pro SK činí 1290 Kč vč. DPH na SK nezasíláme na dobírku, pouze platby uhrazené předem (Přesná cena dopravy Vám bude automaticky generována dle váhy produktů v košíku nebo případně administrátorm na telefonu)
b) Smluvní cena po dohodě s administrátorem ochodu na telefonu 775 56 55 57
Platební podmínky :
1) Platba onlie kartou či bankovním převodem – ZDARMA
2) Platba na dobírku – 49,- Kč vč. DPH
Základní podmínky přepravy:
Způsob dodání a náklady přepravy
Způsob a místo dodání zboží je určeno kupujícím v objednávce. Kupujícímu jsou účtovány náklady v závislosti na jím zvoleném způsobu dodání a váze zboží, a to dle aktuálního ceníku uvedeného přímo v nákupním košíku internetového obchodu. Dodáním zboží je myšleno dovoz a vynesení zboží za první uzamykatelné dveře v termínech určených dodavatelem.
Příplatkový výnos zboží do patra je vždy řešen za pomoci asistence klienta. Asistencí se rozumí fyzická manipulace se zbožím. Řidiči přepravních společností jezdí sami. Asistenci si je kupující povinen zajistit sám a na své náklady. V případě, že kupující asistenci výnosu-odnosu zboží nezajistí, je řidič přepravní společnosti oprávněn výnos neuskutečnit bez náhrady. V takovém případě, je možné zboží složit za první uzamykatelné dveře.
Přechod nebezpečí škody na zboží
Nebezpečí škody na zboží a jeho nahodilé zkázy či zhoršení zboží přechází na kupujícího okamžikem, kdy Provozovatel předal zboží dopravci.
Prohlídka zboží kupujícím
Kupující je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Pokud zboží vykazuje zjevné poškození obalu je nutné takové zboží reklamovat již přepravci, který je povinen s Vámi sepsat protokol. Balík můžete převzít s výhradou nebo zcela odmítnout převzít.
V případě vnitřního poškození zásilky, které nešlo při převzetí a kontrole poznat, lze vady výrobku reklamovat u Provozovatele a zároveň je nutno hlásit u přepravní služby neprodleně po jejich zjištění. Nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.
Další podmínky naleznete v Obchodních podmínkách.